Biometrické terminály, docházkové čtečky nebo také elektronické píchačky. Co se za tímto pojmem skrývá? Jedná se o zařízení na zeď, které snímá otisky prstů, karty nebo čipy. Zaměstnanec ráno při příchodu do práce na docházkové čtečce přiloží prst, čip nebo kartu a zaznamená tak svůj příchod. To vše během několika vteřin. Stejným způsobem pak postupuje i když z práce odchází. Je možné takto zaznamenávat například i služební cesty, pauzy, odchody k lékaři a spoustu dalších. Docházková čtečka poté tyto informace pošle do aplikace Alveno, kde se dále zpracují a vytváří zaměstnanci jeho vlastní výkaz. To vše rychle, jednoduše a hlavně, PŘESNĚ. Díky tomu už vám neunikne žádný pozdní příchod ani žádné prodloužené pauzy.
Biometrické čtečky
Měřte čas vašich zaměstnanců v práci tím nejjednodušším způsobem. Spolehlivě a bezpečně pomocí docházkové čtečky na otisky prstů. Pomocí biometrické čtečky se vše zaznamená lépe a rychleji, než by zvládlo tisíc vrátných.
Proč evidovat docházku biometrickou čtečkou
Spolehlivá a rychlá identifikace pomocí otisku prstu.
Podpora z naší strany ve chvíli, kdy ji nejvíc potřebujete.
Jednoduchá instalace i nastavení systému.
Docházkové čtečky v nabídce |
Biometrická čtečka DSi 200 (otisk, čip)Nejlepší volba pro začátek |
Biometrická čtečka DSi 800 (otisk, čip)Nejmodernější řešení docházky |
Biometrická přístupová čtečka DSi 800 (otisk, čip)Nejmodernější řešení docházky s funkcí přístupového systému |
---|---|---|---|
Způsob identifikace | Otisk prstu / čip / čip + otisk / čip nebo otisk | Otisk prstu / čip / čip + otisk / čip nebo otisk | Otisk prstu / čip / čip + otisk / čip nebo otisk |
Počet zaměstnanců | maximálně 300 | neomezeně | neomezeně |
Otevírání dveří | |||
Dotykový displej | |||
Přítomnost zaměstnanců | |||
Nová technologie snímání pro poškozené prsty (gelový senzor) | |||
Přímá komunikace do cloudu | |||
Wi-Fi | |||
Záložní zdroj | |||
18 000 Kč bez DPH Detail |
35 000 Kč bez DPH Detail |
38 000 Kč bez DPH Detail |
Pohodová docházka
opravdu pro všechny
Alveno usnadňuje každodenní evidenci docházky, zrychluje její kontrolu nebo zpracování pro mzdy. Je pomocníkem pro šéfa, účetní i zaměstnance. Pracovat s ním můžete bez omezení z tabletu doma nebo mobilu na služební cestě.