Řeší docházku pro 5 provozů i HR procesy jednoduše Alvenem
V roce 2019 se Ski a Bike Centrum Radotín přestěhoval do zbrusu nových prostor. I proto přišel na řadu modernější způsob evidence docházky, než tužka a papír. Společně s navýšením zaměstnanců tak hledali spolehlivého partnera, který jim zaštítí docházku zaměstnanců v 5 různých provozech.
„Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.“ Roman Humeni, senior shop manager
Prodej i implemantace byla bleskurychlá, Alveno perfektně vyhovovalo jejich potřebám. Právě implementace a následná zákaznická podpora nepřestává překvapovat.
„Vaše zákaznická podpora nás mile překvapila. Sami máme rádi, když klientům voláme nazpět, což u vás funguje skvěle.“ dodává Roman Humeni, senior shop manager
Momentálně evidují v docházkovém systému téměř 200 zaměstnanců a jsou tak spokojeni, že si nově pořídili i HR systém pro digitalizaci personalistiky.