Evidence docházky s Alvenem Vám ulehčí práci

Přístup zaměstnanců ke své docházce on-line
Plánování a schvalování nepřítomnosti
Splnění zákonné povinnosti
Přehled aktuálně přítomných zaměstnanců
dochazkovy-system-bg

Zjednodušte evidenci docházky i přístupy zaměstnanců na pracoviště

Jednoduchá evidence docházky

Alveno vám pomůže s docházkou i přístupy díky biometrickým čtečkám.

Docházkový systém v cloudu

Webová responzivní aplikace Alveno funguje 24/7/365, stačí internetový prohlížeč. Docházkový systém má moderní uživatelské rozhraní a snadné a intuitivní ovládání. Pracovat v ní můžete doma na mobilu i na půjčeném notebooku na služební cestě. O její fungování se nestaráte, ohlídáme to za vás.

Přístupový systém

Známe bezpečnější a efektivnější způsob přístupu do kanceláří, než jsou klasické klíče, které můžete zapomenout doma. Moderní elektronické přístupové systémy můžete ovládat čipem, kartou nebo jednoduše otiskem prstu. Navíc snadno zabezpečíte a monitorujete vstup do místnosti, budovy nebo její části.

Moderní biometrické čtečky

Alveno můžete snadno propojit s moderními identifikačními systémy, s biometrickými čtečkami na otisky prstů, které zvládají i čipy a karty. Alveno se přizpůsobí potřebám každé firmy díky jeho variabilitě a možnosti individuálního nastavení.

Vyzkoušet Alveno

Cloudový docházkový systém Alveno je moderní řešení pro ty, kteří chtějí šetřit čas i peníze. Systém, který vám přinese přesnou kontrolu docházky vašich zaměstnanců, ušetří čas vaší účetní, a navíc jako přístupový systém poslouží i tam, kde je třeba omezit přístup. To vše Alveno zvládne automaticky, přehledně a hlavně rychle.

Kolik Alveno stojí?

Alveno si můžete objednat jako docházkový systém s integrovanou funkcí přístupového systému. Ceny se liší vždy podle počtu zaměstnanců. Zvolit si můžete tako revoluční HR systém, který pomůže zkrátit čas všem personalistům. Zjistěte si kompletní ceny jednoduše.

Zvolte si službu
Kolik máte zaměstnanců?

Zde se zobrazí cena po zadání všech parametrů

Docházkový systém S pro 1‑50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
2 800 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém M pro 51‑100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
4 700 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
7 300 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

HR systém S pro 1‑50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
2 800 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém M pro 51‑100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
4 700 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
7 300 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém S pro 1‑50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
5 600 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém M pro 51‑100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
9 400 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
14 600 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Co o nás říkají naši zákazníci

Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.

Josef Saller
Warehouse Manager

Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.

Roman Humeni
senior shop manager

Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena.

Alena Mrázová
Vedoucí hospodářské správy

Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv.

Bc. Lucie Čechová
Customer Relationship Manager, Project Manager

Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému.

Mgr. Markéta Hegerová
HR Manager

Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.

Martina Chloupková
HR Director

Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání.

Irena Tichá
vedoucí personálního oddělení

S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému.

David Surovec
Informační technologie

Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.

Jindřich Novák

Díky docházkové čtečce DSi mám přesný přehled o tom, v jaký čas přišel zaměstnanec do práce. Otisky prstů nelze totiž zaměnit (např. jako u identifikace pomocí čipů nebo karet). Systém je přehledný a uživatelsky jednoduchý.

Petr Martínek

Prémiový servis v ceně

Technická a uživatelská podpora

S dotazy se obracíte na servisní linku nebo necháváte kontakt a my voláme vám. Umíme se dokonce připojit k vašemu PC a navést vás krok za krokem. Třeba při prvním nastavení systému.

Servisní zázemí

Kryjeme vám záda v každé situaci. Během poruchy čtečky urychleně a zdarma posíláme náhradní, abyste mohli v docházce nerušeně pokračovat dál. Spolehněte se.

Průběžné aktualizace

Docházku pořád ladíme. Sledujeme aktuální zákony, technologický pokrok i vaše postřehy z praxe. I za několik let bude systém stejně aktuální jako při prvním spuštění. Velká výhoda cloudu.

Přečtěte si nejnovější články z blogu

Všechny články

Nejčastější otázky a odpovědi

Chci si pořídit docházkový systém, jak probíhá objednání a jak dlouho to trvá?
Stačí nám napsat, nejpozději do druhého dne se s Vámi spojí náš obchodník, zjistí si detaily a domluví si s Vámi schůzku, kde přesně ukáže možnosti našeho systému přímo Vaší firmě na míru. Pokud si podáme ruku, tak se domluví datum implementace se základním zaškolení a systém Vám pomůžeme do firmy zavést. Samotnou implementaci zvládnete s našim konzultantem klidně online za 4 hodiny.
Jak dlouho trvá podpora systému?
Technickou podporu nabízíme vždy po celou dobu trvání smlouvy a je zdarma. Obracet se na nás můžete přes stránku podpory (podpora.alveno.cz), přímo z webového rozhraní klient.alveno.cz nebo z kontaktů na našem webu. Jednoduše nám zanecháte zprávu s požadavkem a jeden z našich konzultantů se co nejdříve ozve.
Jak dlouho trvá zavedení Alvena do firmy?
Vždy záleží na velikosti firmy, samotnou implementaci do firmy ale zvládneme do 14 dnů od objednávky. Samotný implementační proces se základním zaškolením zvládneme společně do 4 hodin – cena implementace se odvíjí od velikosti firmy a složitosti implementačního procesu.
Jak kontaktovat technickou podporu?
Technickou podporu můžete kontaktovat přímo z webového rozhraní klient.alveno.cz, z kontaktů na našem webu, nebo ze stránky podpory: podpora.alveno.cz.
Kdy se mohu obrátit na technickou podporu?
Technická podpora je pro naše klienty zdarma každý všední den od 8:00 do 15:00, jednoduše nám zanecháte požadavek a my se ozveme. 95 % požadavků dokážeme vyřešit ještě v den zadání požadavku.
Lze systém zakoupit a naimplementovat i vzdáleně?
Ano, v dnešní době je potřeba se přizpůsobit, proto i docházkový systém Alveno dokážeme s Vámi zřídit a naimplementovat vzdáleně on-line.