Nejčastější dotazy k přístupovému systému

Odpovídáme na otázky k přístupovému systému, na které se nás nejčastěji ptáte. Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám níže vaše telefonní číslo a my vám rádi odpovíme.

Co se stane při výpadku proudu nebo internetu? Smažou se mi data?
Po výpadku proudu ani internetu se Vám data ze čtečky nesmažou. Každá čtečka má svou interní paměť. Zařízení se v případě výpadku proudu pouze vypne, ale všechna data zůstanou uchována, dokud se elektrické připojení neobnoví. Pokud pouze vypadne internet, čtečka pošle data do systému ihned po obnovení spojení.
Jak se data zálohují?
Data se automaticky zálohují pravidelně na našich serverech a to hned na několika místech.
Jaké zabezpečení má Vaše cloudové řešení?
Naše servery jsou umístěny v datovém centru, které má maximální možnou ochranu. Zálohy se replikují na 2 různá, geograficky odlišná místa. Nehrozí tedy žádné nebezpečí, že o svá data přijdete.
Jakým způsobem je čtečka propojena se systémem?
Záleží na typu čtečky, všechny umožňují připojení pomocí síťového kabelu a naše nejmodernější čtečka DSi 800 také pomocí Wi-Fi.
Lze propojit několik poboček do 1 systému?
Ano, do jednoho systému si můžete připojit libovolný počet docházkových nebo přístupových čteček, a to i když každá leží na jiné straně republiky.
Lze zneužít otisky prstů?
Otisky prstů zneužít nelze. Ukládají se jako hash (síťová mapa bodů), který nelze zpětně rekonstruovat.
Potřebuji vlastní server?
Ne, není potřeba. Výhodou cloudového řešení je, že nepotřebujete žádnou IT infrastrukturu na Vaší straně. O vše se staráme my.

Nemůžete se rozhodnout nebo máte nějaké otázky?
Ozvěte se nám. Rádi vám vše vysvětlíme.